ה 8.3 , כפי שראוי לחגוג אותו

ב 8.3.20 יום האישה הבינלאומי, זכיתי לחגוג עם נשים חזקות, שבחרו להשמיע את קולן, לא פחות ולא יותר, במקום העבודה שלהן. דלתא גליל, מקום קסום פיזית וחברתית. מנהלת משאבי אנוש, עינת אמיתי, אישה עם חזון, בחרה השנה לשים את הפוקוס על העמקת היכרות, חשיפת כוחות בתוך הארגון ומתן ביטוי לנשים מדרגים שונים בחברה. לשם כך היא הוציאה קול קורא ובחרה בטובות ביותר להוביל את המיזם, הקוסמות של 'יוצאים לאור', איריס יוגב וגלית אקרמן ברש.
לטובת העניין, החגיגיות של כל הפרויקט שלקח כחודשיים, עינת הזמינה אותי לצלם את הנשים ביום צילומים מרוכז, שלכל אחת תהיה תמונה ייצוגית (איזה פירגון ונתינה, אלוהים).15- 10 דקות למצולמת כשלפני כן נפגשו עם המאפרת דגנית מנשה.. יום הצילומים היה מרגש מאד. זכיתי לחוש את העוצמות של כל אחת מהן וחיכיתי לשמוע את הסיפורים מאחורי הדמויות. זה קרה ב 8.3.20, המתחם המרכזי של הבניין התמלא במאות כיסאות. הוקמה במה, על הסאונד היתה חברה מקצועית שדאגה לרמה הגבוהה ביותר של פרזנטציה. כיבוד טעים ואיכותי על שולחנות בצידי האולם וההתרגשות בשיאה. עינת עולה, מברכת ודבריה מרגשים. אחריה אחת אחת עולות הנשים ומספרות את הסיפור אותו בחרו לשחרר אל העולם, זה שמנהל אותן שנים, זה שאולי לא דובר מעולם. הקהל החם מפרגן ועוטף באהבה גדולה. יש צוותים שהכינו שלטים מעודדים לנציגות שלהם על הבמה. אני יושבת שם והכל בפנים רועד בי. מתרגשת מהאהבה, מתרגשת מהמחשבה המעצימה הזו של עינת, מנהלת שרואה את העובדים באירגון, מתרגשת מהנשים והסיפורים מתרגשת משתי הקוסמות הללו שהמיזם המופלא שלהן מגיע לארגונים ועושה שם אהבה גדולה יותר.
היש דרך טובה יותר לחגוג את יום האישה?

חברות מספרות

Powered by Simply
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
Digital Workshop
phone-squarebarsenvelopewhatsappcross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram