הכוח המרפא של תצלום: מסע אישי וגילוי יתרונות הפוטותרפיה

כבר בשנת 2010, נחשפתי לראשונה לעולם המרתק של פוטותרפיה במסגרת סמינר בקיבוצים. שם, לראשונה, גיליתי את כוחם של תצלומים לעורר רגשות, לספר סיפורים ולעורר תהליכי חשיבה עמוקים.

 כמתווכת למידה ומאבחנת דידקטית שעבדה עם ילדים על הספקטרום האוטיסטי, מצאתי עצמי נמשכת שוב ושוב לשימוש בצילום ככלי טיפולי.

  גיליתי שהילדים, המתקשים לעיתים קרובות לתקשר מילולית, מוצאים ביטוי עמוק וטבעי יותר דרך תמונות.

התבוננות מעמיקה בתצלומים שצילמו , אפשרה לי לראות את עולמם הפנימי דרך עיניהם, להבין את רגשותיהם, מחשבותיהם וחוויותיהם בצורה עמוקה ומדויקת יותר. גיליתי שפוטותרפיה פותחת צוהר חדש לתקשורת, ומאפשרת יצירת קשר רגשי משמעותי ביני ובין הילדים.

המסע שלי בעולם הפוטותרפיה נמשך עד היום, כשאני מתמחה בעבודה עם נשים מכורות  במרכז גמילה מסמים ואלכוהול, וממשיכה ללמוד ולהתפתח בתחום מרתק זה. לאורך השנים, ראיתי כיצד טיפול בצילום משפיע לטובה על ילדים ומבוגרים כאחד, ומסייע להם להתמודד עם קשיים רגשיים, לחזק את דימוי עצמי, ולפתח מודעות עצמית.

בבלוג זה, אשתף אתכם בתובנותיי וניסיוני  בתחום הפוטותרפיה. אציג בפניכם את יתרונותיה הרבים של גישה טיפולית זו, אשתף במקרים מרתקים מהטיפול, ואעניק טיפים וכלים ליישום עצמי.

אני מאמינה שפוטותרפיה היא כלי טיפולי בעל פוטנציאל אדיר, מפתיע בעוצמותיו ובאיכויות המרובדות שבו, כלישיכול לשפר משמעותית את איכות חייהם של אנשים רבים.

אני מזמינה אתכם לצאת איתי למסע מרתק בעולם הצילומים, לגלות את כוחן המרפא של תמונות, וללמוד כיצד הן יכולות לתרום לריפוי רגשי וצמיחה אישית.

חברות מספרות

Powered by Simply
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
Digital Workshop
phone-squarebarsenvelopewhatsappcross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram