צילום 'אישי-נשי', צילום בוק לנשים

היום זה יום מיוחד!

כשהתלבשת הבוקר הפרפרים זזו לך בבטן,
היום את חוגגת את עצמך!
מי שאת ואיך שאת ומה שלקחת מהדרך שלך.
למעשה כבר מאתמול יש לך פרפרים
מהרגע שהתחלת לאסוף את פריטי הלבוש המחמיאים,
שילוו את סט הצילומים החדש שלך.

את מגיעה אליי לסטודיו ל- 3 שעות פרטיות,
בהן את עומדת לפגוש אותך מחדש.
את עומדת לראות את עצמך בעיניים חדשות,
וכשהעיניים יראו, משהו בתוכך יסכים לחיות יותר.
זו המתנה היפה ביותר שאת יכולה להעניק לעצמך!
בואי.

צילום נשים עבורי הוא חוויה מיוחדת, זה ללוות אישה ברגעיה עם עצמה, רגעים של גילוי היופי, של שחרור והנאה, וגם רגעים של מבוכה.
מפגש 'אישי-נשי' הוא מפגש שמבוסס על הקשבה אקטיבית. נקודת המוצא שלי היא, כי האישה שמולי חזקה וחכמה כפי שהיא, תמיד יש לי מה ללמוד ממנה על עצמי דרך סיפור חייה. אני כאן כדי להעביר בצורה חזותית (ויזואלית) את הכוחות, הניסיון והיופי שלה.
אני מאמינה כי היא מכירה את עצמה יותר טוב מכל אחד אחר. אני כאן כדי לאפשר לה לספר את הסיפור שלה ללא שיפוטיות ,באהבה, הערכה ופרגון אמתי.
לאחר שיחת היכרות על קפה ועוגה, אנחנו עולות לסטודיו ומצלמות אותה דרך החזקות , הנינוחות שהיא מקרינה והניסיון שלא יסולא בפז שמגיע אתה לצילומים. המצולמת פעילה בתהליך הצילום, הדיאלוג ביננו רצוף, אני קשובה לרצונות, לצרכים שעולים, לקשיים ולהתרגשויות שיכולות לפקוד אותה כשהיא רואה את עצמה משתקפת מתוך המצלמה וחווה את עצמה אחרת.
במהלך הצילום אני מפעילה שיטות שונות בהתאם למצולמת. יש מצולמת ששימוש בקלפי השלכה יעזרו לה להירגע, לאחרת מוזיקה קצבית, לשלישית שימוש במצלמה ולאחרת דמיון מודרך. יש מצולמות שצריכות שקט והתכנסות לתוך עצמן.
צילום 'אישי-נשי' הוא תהליך דינאמי שיש לאישה חלק פעיל ושליטה על הנעשה.
התוצר של התהליך הוא אלבום תמונות, של מאות תמונות שהאישה מקבלת בהקטנה ומתוכם בוחרת מספר תמונות ( תלוי בסשן שהיא בוחרת) שמעובדות במקצועיות. בנוסף המצולמת מקבלת סרטון קצר הערוך מהתמונות שצולמו.
אני נותנת אחריות מלאה על עבודתי.

חברות מספרות

Powered by Simply
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
Digital Workshop
phone-squarebarsenvelopewhatsappcross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram