סיפורי מקרה

"למצלמה היכולת ליצור שינוי בחשיבה ובתפישה של האדם את עצמו,
את האחר, וליצור תרגום חדש למציאות, כפי שהיא נתפשת
דרך עולם הערכים, החוויות והרגשת של המתבונן"

עוד מיתוג ויזואלי עסקי

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני.

נעים מאד,

שמי רונית ולפר, צלמת ובעלת סטודיו לצילום. אני מייצרת חיבורים בין בעלי עסקים ללקוחות במבט אחד ממגנט.

אני ברת מזל, בעיקר כי אני קמה כל בוקר בהוקרה על העבודה הנפלאה שבחרתי לעצמי - לעזור לבעלי עסקים להעביר את העוצמה שלהם באמצעות תמונה ובכך לבדל ולייחד כל אדם כיחיד ומיוחד.

עברתי דרך מרתקת בתחום הצילום, החל מלימודים מקצועיים במכללת ויצו, תואר שני בהצטיינות באוריינות חזותית, פוטותראפיה, לימודי אימון, NLP והנחיית קבוצות, פיתוח יכולות חשיבה על פי תורתו של פרופ' פוירשטיין ואבחון דינאמי בגישתו, דרך פיתוח שיטה ייחודית להעצמת יכולות קוגניטיביות באמצעות מצלמה ועבודה עם אוכלוסייה על הספקטרום האוטיסטי. כתבתי את הספר 'צלום אנוש', המתאר את השיטה ופיתחתי כלי אימוני בשם INSIDEOUT.
הרצתי במכללה הטכנולוגית רופין ובבית ספר להכשרת מאמנים בתחום 'התבוננות ואימון באמצעות צילום'.

השתתפתי בתערוכות בארץ ובעולם (הביאנלה האמריקאית לצילום, תערוכה קבוצתית בברלין, בפסטיבל ארל לצילום, תערוכה קבוצתית בגלריה לאמנויות, תערוכת יחיד ב'מוזה' ועוד, כתבו עלי במגזין יפאני לצילום...:) ).

ב 2013- הקמתי את הסטודיו מתוך צורך להעצים אנשי עסקים דרך צילום. פיתחתי שיטה באמצעות כלי אימוני INSIDEOUT לצילום עסקי ויזואלי מוכר.

נשואה לדוד ואם ליונתן, דניאל ועופרי.

מסלולים ומוצרים

מאמרים וטיפים

חברות מספרות

Powered by Simply
סימפלי - בית מלאכה דיגיטלי
Digital Workshop
phone-squarebarscaret-leftenvelopequote-rightwhatsappeyecross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram